31 Ekim 2013 Perşembe

mutlu yıllar sanaa

bugün babamın doğum günüydü. aslında gerçek tarihi değil, gerçek doğum tarihini bilmiyoruz maalesef. çoğumuzun annesinin babasının da değil ya zaten. annem kendi gerçek doğum gününün de 1 Ocak olduğunu iddia etse de, geriye kalan tüm kardeşlerinin (7 dayım, 2 teyzem var ona göre değerlendirelim:) doğum tarihi de 1 Ocak.

babam doğum gününü hiç kutlamamış şu güne kadar, şeker hastası olduğu için pasta yemesi de yasak. ben de ufak bi sürpriz yapmak istedim bugün ve pasta gibi bişey yaptım diyabet hastaları için.

internette baya bi dolandım uygun bir tarif bulabilmek için ama pek kolay bişeye rastlayamadım. çoğunda tatlandırıcı kullanılmıştı ve ben kullanmak istemiyordum. yaptığım tarifi paylaşmak istedim.

3 paket etiform limonlu bisküvi
4-5 ceviz içi
2 tatlı kaşığı hindistan cevizi rendesi
1 tatlı kaşığı tarçın
2 tane karanfil
2 tane kırmızı elma

elmaları rendeleyip, bisküvileri de ufak ufak kırdıktan sonra, tüm malzemeleri karıştırdım. ve buzlukta 1-2 saat beklettim. süslemek için de nar ve ceviz kullandım, başka bişeyler de olabilir sanırım. biraz ince tart gibi bişey oldu ama cidden çok lezzetliydi. malzemeler çoğaltılabilir tabiki.



görüntüsünün süper olmadığını biliyorum, ama şeker hastası bi yakınınız varsa deneyin derim;)

mutlu yıllar babacım.
öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder