28 Mart 2013 Perşembe

sustum.

neden bilmiyorum da birileri çok fena şerefsizlik yapıyor. kimse üstüne alınmasın çünkü ben bile tanımıyorum bunları.

herşey bu kadar kolay mı anlamadım. 20 yıldır tanıyorum dediğim insanlar bile yargısız infaz yapıyorlar. hoş yargılanacak bi durum bile yok.

bu durum şey gibi sokakta 2 kişinin kavga ettiğini görürsünüz onları ayırmak isterken suçlu siz olursunuz ya.  aslında kimsenin arasına girdiğim falan yok. ne barıştırmaya çalıştım ne de ayırmaya. olayda geçen kahramanlarla karşılaşmadım bile o derece. ve nasıl oluyor da kabak benim başıma patlıyor onu da bilmiyorum. yani kısacası bilmiyorum.

durumu çözebilecek bir allahın kulu da yok. çünkü durumdan haberdar olan bile yok. benim dışımda 2000 km ötemde olan bişeyler var. bişey bilememek ve bilmediğim bişey yüzünden suçlanmak çok ağır. biliyorum bi gün kim ne bok yediyse onda boğulacak ve bu arkadaş sandıklarım da farkına varacaklar. neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder